Tuesday, April 14, 2020

KOSGEB Teşvikleri Proje


Danışmanlık gereken alanlarda Kobi Analiz olarak geniş kapsamda kurumsal uzmanlarımız eşliğinde hizmet sunuyoruz. Gelişmekte olan küçük ve orta ölçekli şirketler için konkordato danışmanlığı gibi taleplerinizi karşılamaktayız. Konkordato hizmeti talep eden bir firma için bir ön hazırlık projesi yapılır ve sorunlu alanların tespit edilmesi ile süreç devam eder. Bu işlemlerde ve her türlü danışmanlık hizmetinde gizlilik prensibimizden vazgeçmemekteyiz. Yönetim danışmanlığı hizmeti alırken de bir firmanın üretim yaptığı alanlarda nasıl yönetim prosedürü gerçekleştirdiği önemlidir. Müşterilerinizden aldığınız verimi artırmak, kaynaklarınızı daha iyi kullanmak için destek bir yönetim danışmanlığı hizmeti talebinde bulunabilirsiniz. Kobi Analiz olarak firmanızı bütünsel bir bakış açısıyla ele alarak her genel performansı yükseltmeyi amaçlıyoruz. Devlet destekleri konusunda da başvuru yapabilirsiniz.

ISO 9001 Belge hizmetleri
ISO 9001 belgesi almak için yatırım proje danışmanlık hizmetleri veren firmamıza başvuru yapabilirsiniz. Bütün müşterilerinize, belgelendirme süreçlerinizde profesyonel çözümler sunuyoruz. Ce belgesi gibi süreçlerde ve TSE belgelerinde süreçlere hakim bir şekilde doğru yönlendirmeler yapıyoruz. Belgelendirme danışmanı, baş denetçi, teknik ekip ve akreditasyon uzmanından oluşan ekibimizle sizlere değer sunuyoruz. Resmi değerlendirme süreçleri içerisinde bir hazırlık yaparak size teklif sunuyoruz. Denetim ve belgelendirme işlemlerinde gerekli eğitimleri size vermekteyiz. Bu aldığınız eğitimlerde en son asıl değerlendirme aşamasında işlemler sonlandırılacaktır. Yani eğitim aldığınız konuda yapılan değerlendirmelere bağlı olarak belgeniz olur. Sertifikanız bu şekilde alınır.

No comments:

Post a Comment